FAQ Webshop

Antwoord niet gevonden? Neem contact op.

Meest gestelde vragen over onze webshop

Betaling is mogelijk via een (online) bankoverschrijving, Bancontact, KBC Payment en Belfius Direct Net. Enkel online betaling is mogelijk. Cash betalingen bij afhaling of levering worden momenteel niet geaccepteerd bij online bestellingen.

Dat kan. U vult eenvoudig een ander leveringsadres is bij het afrekenen. Levering is enkel mogelijk op een Belgisch fysiek adres (dus niet via een b.v. een postbus). Mogelijk verifiëren wij eerst het leveringsadres indien dit verschilt met het adres van uw betaalmiddel.
Let op: als het leveringsadres buiten de regio valt van gratis levering terwijl uw besteladres wel in de regio valt, dan worden leveringskosten alsnog aangerekend.

Ja, dat kan. Bij de kassa vinkt u eenvoudig "Ik wens een factuur" aan. Aangezien wij enkel in België leveren, is het NIET mogelijk om online BTW-vrij (voor export) aan te kopen.

Het kan natuurlijk altijd dat u niet thuis bent als uw bestelling wordt aangeboden. Dan zal de koerier een bericht in uw brievenbus achterlaten voor een tweede aanbieding. U kunt een nieuwe aanbieding regelen via de koerier-website, of per telefoon via het koerier-callcenter.

Indien meer dan twee keer het pakket niet succesvol is aangeboden, komt het pakket terug naar ons. Wij brengen u op de hoogte, en u kunt dan kiezen om het kosteloos af te halen in ons magazijn, of opnieuw opgestuurd te krijgen tegen (opnieuw) verzendkosten (ook voor bestellingen boven de besteldrempel voor gratis levering, wordt voor een nieuwe verzending kosten aangerekend).

Om zeker te zijn dat uw bestelling zorgvuldig wordt bezorgd, maken wij enkel gebruik van onze eigen bezorgdienst en koerierdienst. Andere verzendopties zijn momenteel niet mogelijk.

Bij elk product staat de standaard leveringstermijn. Wanneer uw bestelling bij ons in voorraad is, wordt het meestal de volgende werkdag verzonden en doen onze uiterste best om binnen de leveringstermijn uw bestelling op uw adres te bezorgen.

Indien uw bestelling niet op voorraad is, of een langere leveringstermijn heeft, zal u per e-mail op de hoogte gebracht worden.

U krijgt van ons een e-mail zodra uw bestelling verzonden is. In deze e-mail vindt u de tracking-link (indien beschikbaar door leveringsdienst) om uw levering online te kunnen volgen.

In onze verzendtarieven zijn de port, handling & verpakkingskosten inbegrepen. In onze regio verzorgen wij zelf de levering. Voor andere regio's worden onze pakketten verzonden via koerierdienst of via onze eigen bezorgdienst. Het tarief voor verzending binnen België vindt u steeds terug bij het afrekenen (nadat u uw adres heeft ingegeven).

n>
Adres & Contact

Lindelei 103, 2620 Hemiksem
Bezoek enkel op afspraak

BE 0565.969.462

Direct naar...